Dijital Dönüşüm

ANA SAYFA / Dijital Dönüşüm

Dijital Dönüşüm

 

Workcube Catalyst: Einstein kadar akıllı, Bruce Lee kadar çevik olmak isteyen işletmelerin bilgi sistemi

Workcube Catalyst sadece bir yazılım değildir, işletmenizi daha iyi yönetmenizi sağlamak için geliştirilmiş iş modellerine ve yaratıcı yaklaşımlara sahiptir. Daha iyi örgütlenmenize yardımcı olur. Workcube Catalyst, bulut ortamındaki en geniş kapsamlı kurumsal bilgi sistemi bileşenlerini size sunar.


Değişen ihtiyaçlarınıza Uyumlu
Workcube Catalyst; temel olarak ERP - Kurumsal Kaynak Planlama, CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi, HR – İnsan Kaynakları çözümlerini içerir. Add-On olarak PMS – Proje Yönetimi, PAM – Fiziki Varlık Yönetimi, CMS – İçerik Yönetimi, Intranet gibi çok sayıda fonksiyonel ve sektörel çözümler bütünleşik olarak Workcube Catalyst ile birlikte sunulur. Bugün ihtiyacınız olan ile yola çıkar, işinizin ve işletmenizin gelişen ihtiyaçlarına paralel olarak yeni fonksiyon ve modülleri yazılımınıza katarak yola devam edersiniz.

İster Bulutta, İster Sunucunuzda
Workcube Catalyst %100 internet tabanlıdır ve bulut mimarisi üzerinde çalışır. Workcube Catalyst’e isterseniz aylık bedeller ile abonelik bazlı, isterseniz sunucunuzda kullanıcı sınırsız lisanslama ile (on-premise) sahip olabilirsiniz. Bulut mimarisini temel alan Workcube Catalyst sadece yazılım değil, sizin yönetmek zorunda olmadığınız teknolojik bir altyapıyı da beraberinde getirir. Sunucu, networking, barındırma, yedekleme, sürüm yükseltme, veri kurtarma, felaket yönetimi gibi kavramlar hayatınızdan çıkar. Workcube Catalyst tüm bunları sizin için kurgular ve yönetir.

Kolay Özelleştirilebilir Yapı
İstediğiniz herhangi bir sayfada özel kodlama çalışmalarına ihtiyaç duymaksızın sayfalara alanlar ekleyebilir, yeni sayfalar oluşturabilir, alanların yerlerini değiştirebilir, görünmez kılabilir, salt okunur hale getirebilirsiniz. Benzer şekilde sistem menülerini de ihtiyaca göre özelleştirebilir, kısa sürede sistemde istediğiniz formatta tasarımlar yapabilirsiniz.

Mobil Uyumlu Responsive Tasarım
Çalışanlar, iş ortakları, müşteriler her hangi bir program yüklemeye gerek kalmadan bir bilgisayar, tablet veya akıllı telefon ile sisteme güvenli bir biçimde erişirler. İşlerini yapar, iletişim kurar, işbirlikleri geliştirirler.

Kısa ve Kolay İmplementasyon  
Aylar hatta yıllar süren klasik ERP implementasyon sürelerinin aksine Workcube Catalyst platformunun şirketinizde çalışır hale gelmesi için kısa bir eğitim yeterlidir. Sistem yöneticileri ve süper kullanıcılar aldıkları eğitim ve onlara verilen özel yetkilerle uygulamayı özelleştirebilirler. Sistem Genel Ayarlarını düzenler, parametreleri set eder, aktarım dosyaları oluştururlar. Kullanıcılara yetkiler verirler, fonksiyonel erişimi kontrol altına alırlar. Menüleri, sayfaları, formları, ekranları düzenleyerek Workcube Catalyst’in en verimli şekilde kullanılmasını sağlarlar.

Kullanıcı Dostu Arayüz
Çalışanlarınız ister sabah işe geldiklerinde ister tatildeyken sisteme bağlandıklarında onları Catalyst’in gündem sayfası karşılar. Yetki ve sorumluluklarına uygun olarak kişiselleştirilmiş ana sayfaları ile işletmenin gündemini izlerler, müdahil olurlar. Doğum günleri, etkinlikler, kurallar, işe yeni başlayanlar ana sayfada duyurulur. Fazla stoklar, çözüme kavuşturulması gereken şikayetler, yeni siparişler, emirler yetkilere uygun olarak çalışanların ana sayfasındadır.

3. Parti Uygulamlarla Hızlı Entegrasyon
Workcube Catalyst web servisleri ve entegrasyon araçları ile 3. Parti uygulamalara güvenli biçimde veri gönderir, veri alır. Hazır entegre edilebilecek lojistik şirketleri, bankalar, e-devlet uygulamaları, vardır. Açık yapısı sayesinde MS Exchange, Google, Office Live, Facebook, Twitter, Alibaba, Amazon, eBay gibi birçok popüler uygulama ile birlikte çalışması mümkündür.
 

 

Workcube'e ihtiyacınız Var mı?

Kurumsal yazılıma ihtiyacınız var ancak hangi departmanlarınızda hangi fonksiyonlara sahip bir uygulama olması gerektiğini henüz bilmiyorsunuz? Workcube’un hızlandırılmış analiz sorularını cevaplayın işletmeniz için en doğru konfigürasyon önerisini anında görün. Ne eksik ne fazla!


İşletmenizin İhtiyacını Belirleyin
Bugün ihtiyaç duyduğunuzu alın, yarın işinizin gelişen ve değişen ihtiyaçlarına göre diğer Workcube Catalyst ürünlerini dilediğiniz zaman üzerine ekleyin ve %100 entegre şekilde kullanmaya başlayın.

İşletmenizin ihtiyacını belirlemek üzere hazırlanan ve ihtiyacınızı hızlı ve kolayca ortaya koyan Workcube İhtiyaç Analizi Dokumanına sahip olmak için lütfen bizimle iletişime geçin

 

QPIC-R Metodolojisiyle Dijital Dönüşüm

Dijital Transformasyona Hazır mısınız?
İşiniz her açıdan yeni beklentiler, rakipler, kanallar, tehditler ve fırsatlarla karşı karşıya. Artık dijital değişimi dahil etmeden işinizi bugüne ve geleceğe hazırlamanız imkansız.

Workcube, özgün olarak geliştirdiği QPIC-R metodolojisi ile işinizi ve müşterilerinizin beklentisini merkeze alarak dijital dönüşüm için hazır olup olmadığınızı, çekirdek yeteneklerinizi, süreçlerinizi iş modelinizi inceler.

Üretim, ticaret veya hizmet, hangi sektörde olursanız olun işletmenizde hangi bilgi-iletişim teknolojilerini, nasıl kullanmanız gerektiğini belirler. Yapılan bu çalışma ayrıca Workcube Catalyst ERP+CRM+HR çözümü ve tamamlayıcı ürünlerinin işletmenize nasıl bir katkı sağlayacağını da ortaya koyar.

QPIC-R Modeli ile yerinde inceleme, derinlemesine mülakat, anket, açık tartışma, odak grup tekniklerini kullanarak işletmeniz hakkında aşağıdaki bilgileri edinir, çıktıları derleriz.

- İşletme Temel Bilgileri
- Sektör ve Rekabet Bilgisi
- İşletmenin Değer Önermesi ve Çekirdek Yeteneği
- İş Modeli ve Strateji
- İş Fonksiyonları ve İş Akışları
- Örgütsel Yapı ve Organizasyon
- ICT Alt Yapısı
- Zaman-Değer Matrisi

Çalışmanın sonucunda “İşletmenize Özel Dijital Dönüşüm Projeniz” ortaya çıkar.

Dijital Dönüşüm Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizimle İletişime Geçiniz.

Dijital İş Modelinizi Geliştirelim